- Obieg dokumentów
A. Rodzaje pismB. Rejestracja pism przychodzących
- Organizacja pracy
A. Wizyty gości w firmieB. Zarządzanie budżetemC. Korespondencja zewnętrzna i wewnętrzna
- Elementy savoir vivre
A. PrecedencjaB. TytułowanieC. Zasady zachowania w sytuacjach oficjalnychD. Dress code
- Zakładanie firmy
A. NazwaB. Forma działalności (spółki, inne)C. Struktura (ilość etatów, podział zadań)D. Procedury firmoweE. ISO – system zarządzania jakościąF. Outsourcing (księgowość, ochrona, kadry i płace)G. Szkolenia (obowiązkowe – bhp, rozwojowe)H. RODO – obowiązki firmy w zakresie stosowania ustawy o RODO
- Telefoniczna obsługa
A. Elementy kontaktu przez telefonB. Cel rozmowyC. Struktura rozmowy telefonicznej
- Rozmowa bezpośrednia z interesantem
A. Komunikacja werbalnaB. Lejek pytańC. Komunikacja niewerbalna
- Obsługa MS Word
A. Modyfikowanie paska szybkiego dostępuB. Dodawanie czcionekC. Wstawianie symboliD. Dobre praktykiE. Wstawianie obiektówF. Charakterystyka układów graficznych pismG. Zasady redagowania pism urzędowychH. Korespondencja seryjnaI. Wydruk
- Obsługa MS Excel
A. Formatowanie warunkoweB. Obliczanie podatku VATC. Co zawiera faktura VAT?D. Wstawanie listyE. Wstawianie funkcji WYSZUKAJ.PIONOWOF. Wstawianie funkcji JEŻELIG. Wstawianie wykresu
- Program graficzny – Canva
A. Proste projekty graficzne