pROGRAM SZKOLENIA

Bloki tematyczne

  • Obieg dokumentów
    A. Rodzaje pismB. Rejestracja pism przychodzących
  • Organizacja pracy
    A. Wizyty gości w firmieB. Zarządzanie budżetemC. Korespondencja zewnętrzna i wewnętrzna
  • Elementy savoir vivre
    A. PrecedencjaB. TytułowanieC. Zasady zachowania w sytuacjach oficjalnychD. Dress code
  • Zakładanie firmy
    A. NazwaB. Forma działalności (spółki, inne)C. Struktura (ilość etatów, podział zadań)D. Procedury firmoweE. ISO – system zarządzania jakościąF. Outsourcing (księgowość, ochrona, kadry i płace)G. Szkolenia (obowiązkowe – bhp, rozwojowe)H. RODO – obowiązki firmy w zakresie stosowania ustawy o RODO
  • Telefoniczna obsługa
    A. Elementy kontaktu przez telefonB. Cel rozmowyC. Struktura rozmowy telefonicznej
  • Rozmowa bezpośrednia z interesantem
    A. Komunikacja werbalnaB. Lejek pytańC. Komunikacja niewerbalna
  • Obsługa MS Word
    A. Modyfikowanie paska szybkiego dostępuB. Dodawanie czcionekC. Wstawianie symboliD. Dobre praktykiE. Wstawianie obiektówF. Charakterystyka układów graficznych pismG. Zasady redagowania pism urzędowychH. Korespondencja seryjnaI. Wydruk
  • Obsługa MS Excel
    A. Formatowanie warunkoweB. Obliczanie podatku VATC. Co zawiera faktura VAT?D. Wstawanie listyE. Wstawianie funkcji WYSZUKAJ.PIONOWOF. Wstawianie funkcji JEŻELIG. Wstawianie wykresu
  • Program graficzny – Canva
    A. Proste projekty graficzne